Holder należy do Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Sprzętu Komunalnego.

http://www.eu-nited.net/municipal_equipment/home/index.html

Sekcja odpowiedzialna za zamiatarki opracowała test  EUnited PM 10. Jest to procedura służąca do pomiaru pyłu powstającego podczas zamiatania. Badane zamiatarki są oznaczone etykietą EUnited PM10-Test, który jest obecnie powszechnie przyjęty w całej Europie.

Aktualnie wszystkie zamiatarki firmy Holder mają certyfikaty 3 poziomu (najwyższy).

HOLDER SYSTEM GWARANTUJE

MAKSYMALNĄ EKONOMICZNĄ WYDAJNOŚĆ

Jakość, wszechstronność, zwrotność, komfort…
Wiele słów, aby opisać to, co po prostu zapewnia System Holder. System zaprojektowany, aby zapewnić nie tylko komfortową pracę ale także zagwarantować optymalne, najbardziej wydajne ekonomicznie wykonywanie pracy, co wyróżnia markę Holder od innych pojazdów komunalnych.

 

HOLDER SYSTEM – Wszechstronność

 

WIELOFUNKCYJNOŚĆ

Trzy pozycje mocowania osprzętu, oparte na standardowych szybkozłączach oraz odpowiednia moc czynią pojazdy HOLDER jedynymi w swoim rodzaju. Jeden pojazd HOLDER może służyć do prac o każdej porze roku.

 

CZTERY PORY ROKU, JEDEN HOLDER

Legendarna wszechstronność pojazdów HOLDER zyskała uznanie wśród firm komunalnych na całym świecie. Pojazdy HOLDER, dzięki bardzo szerokiej gamie osprzętu jak i specyfice ich konstrukcji są gotowe do pracy przez 365 dni w roku. Stosunek ceny do wydajności jest tym, co wyróżnia markę HOLDER.

HOLDER SYSTEM – Cechy pojazdu

PRZEGUBOWA RAMA: ZAWRACANIE NIGDY NIE BYŁO TAK PROSTE

Konwencjonalne ciągniki posiadają tylko jedną oś skrętną co powoduje, że promień zawracania jest większy ze względu na potrzebną przestrzeń dla tylnych kół. Dzięki przegubowej ramie, tył jak i front pojazdu działają w pełnej koordynacji, koła przednie jak i tylne poruszają się po jednej trasie. Dzięki temu, bardzo precyzyjne manewrowanie pojazdem HOLDER jest bardzo łatwe.

UKŁAD NAPĘDOWY

Układ napędowy zapewnia dwa tryby pracy: tryb dynamiczny do poruszania się po drogach oraz tryb stały przeznaczony do poruszania się podczas pracy. W trybie dynamicznym po prostu naciskamy pedał gazu, aby osiągnąć prędkość maksymalną bez żadnych przeszkód. W trybie stałym mamy możliwość kontrolowania mocy przekazywanej do WOM oraz do napędu pojazdu. SDS (Special Drive System) pozwala nam na kontrolowanie WOM za pomocą dźwigni, prędkość natomiast kontrolowana jest za pomocą pedału gazu.

W 2015 roku napęd Power Drive został wyróżniony nagrodą Industrie Preis w kategorii „Technologia napędów i płynów”

Anwendung_Industriepreis

SZYBKOZŁĄCZA HYDRAULICZNE – WYGODNE I UNIWERSALNE

Podnośnik bardzo łatwo dostosować do wszelkiego rodzaju osprzętu. Podnoszenie, opuszczanie oraz boczne i poprzeczne nachylenie są sterowane z fotela kierowcy. Podwójnie działające siłowniki hydrauliczne są zaprojektowane tak, aby sprostać każdym wymaganiom. Osprzęt może być wymieniany szybko i bezpiecznie przez jedną osobę bez dodatkowych narzędzi.

KONCEPT DWÓCH MAS – WSZYSTKIE KOŁA POZOSTAJĄ NA ZIEMI

Podczas najeżdżania na przeszkodę, obydwie sekcje pojazdu reagują oddzielnie. Opatentowany koncept dwóch mas dzieli pojazd na dwie części podczas sterowania. Każda część, to jest przednia i tylna posiada własny system trakcji, własny środek ciężkości, a ciężar załadunku dzielony jest pomiędzy obie. Podczas pracy mamy na dobrą sprawę dwa oddzielnie od siebie poruszające się pojazdy. Całość działa sprawnie i dynamicznie dzięki zaprojektowanemu przez HOLDER systemowi kompensacji obciążenia kół. Ten mechanizm równowagi tworzy ukośne przeciw-siły, co sprawia, że wszystkie cztery koła pozostają na ziemi.

STAŁY, HYDROSTATYCZNY NAPĘD NA CZTERY KOŁA

Stał napęd na obie osie wyposażony w 100% blokadę mechanizmu różnicowego. Zapewnia to odpowiednią moc pchania jak i ciągnienia nawet w trudnym terenie. Wypadnięcie z toru jazdy nie zdarza się.

CZTERY KOŁA O JEDNAKOWEJ WIELKOŚCI

Jednolity rozmiar kół zapewnia optymalną ochronę gleby i doskonałą przyczepność dzięki równomiernie rozłożonym siłom napędowym. Ponadto, zmniejsza opór toczenia koła przednie jak i tylne ponieważ poruszają się one po tej samej trasie. Zużycie opon jest również znacznie zredukowane.

 

HOLDER SYSTEM – OPŁACALNOŚĆ

INWESTYCJA W JEDEN, WSZECHSTRONNY POJAZD KOMUNALNY
Inwestycja w jeden, wielofunkcyjny pojazd jest znacznie niższa niż w przypadku zakupu paru urządzeń jednofukcyjnych. Zakup
HOLDER jest decyzją ekonomicznie uzasadnioną.

ŁATWY W KONSERWACJI
Podczas projektowania pojazdów HOLDER nasi technicy mieli na uwadze przyszłą łatwość ich konserwacji. Codzienne przeglądy mogą być dokonywane z zamontowanym osprzętem co pozwala oszczędzać pieniądze i czas.

NIŻSZE KOSZTY UTRZYMANIA
Jeden wielofunkcyjny pojazd HOLDER jest z pewnością tańszy w utrzymaniu niż flota wielu jednofunkcyjnych urządzeń. Nie wspominając o ilości miejsca potrzebnego do przechowywania pojazdów.

NISKIE KOSZTY SERWISU
Wysoka jakość się opłaca: długa żywotność oznacza znacznie niższe koszty napraw i części niż byłoby to w przypadku innych pojazdów. Ponadto okresy przestoju w pracy zredukowane są do minimum.

WYSOKA WARTOŚĆ ODSPRZEDAŻY
Ekstremalnie długa żywotność czyni z pojazdów HOLDER maszyny popularne na rynkach wtórnych, nawet po wielu latach użytkowania. W związku z powyższym, ceny używanych pojazdów HOLDER są wyższe od innych z tego samego segmentu.

Animated Social Media Icons by Acurax Wordpress Development Company
Visit Us On Google Plus

Ta strona używa ciasteczek. Więcej informacji.

Ciasteczko (formalnie HTTP Cookie, w skrócie ang. cookie, tłumaczone czasem jako plik cookie) – mały fragment tekstu, który serwis internetowy wysyła do przeglądarki i który przeglądarka wysyła z powrotem przy następnych wejściach na witrynę. Używane jest głównie do utrzymywania sesji np. poprzez wygenerowanie i odesłanie tymczasowego identyfikatora po logowaniu. Może być jednak wykorzystywane szerzej poprzez zapamiętanie dowolnych danych, które można zakodować jako ciąg znaków. Dzięki temu użytkownik nie musi wpisywać tych samych informacji za każdym razem, gdy powróci na tę stronę lub przejdzie z jednej strony na inną.


Źródło: wikipedia.org


Więcej informacji: http://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie

Zamknij